(Gambar) Pembedahan Penukaran Jantina!


Oleh: takusahrisau

Penulis memohon maaf jika imej-imej di bawah bakal mengundang rasa jelik dan kurang senang kepada sesetengah pembaca. Penulis membuat ‘post’ ini bagi memberi kesedaran bahawa budaya ‘homoseksual’ adalah budaya songsang dan penulis menentang sekeras-kerasnya budaya yang merosakkan akhlak ini.

 

Anda ingin melawan takdir tuhan?

Mungkin pembaca sekalian bukan salah seorang daripada mereka yang ingin melawan takdir. Namun, bagi mereka yang melawan takdir, inilah yang mereka buat. Pembedahan penukaran jantina!

Ramai mendakwa pembedahan penukaran jantina adalah pembedahan paling menjerihkan untuk mana-mana doktor melakukannya. Manakan tidak, doktor yang lazimnya adalah lelaki melihat sendiri bagaimana alat kelamin ‘jantan’ dipotong dengan tangan mereka sendiri. Hisshh..seram.

Pembedahan penukaran jantina pada masa kini lebih terarah kepada golongan pondan atau mak nyah yang mahu mereka kelihatan 100 peratus wanita tulen. Hasilnya memang memuaskan namun azabnya tuhan sahaja yang tahu. Sebenarnya, azabnya bermula selepas selesai pembedahan. Bayangkan, si pondan atau mak nyah ini tidak mampu untuk buang air kecil secara normal. Cuba pembaca bayangkan.!

Sejarah pembedahan jantina ini walaubagaimanapun bermula dengan golongan sida-sida milik maharaja China yang diwajibkan memotong anggota kelamin mereka. Mereka diwajibkan berbuat demikian bagi menjaga maruah gundik-gundik istana yang mereka jaga dan awasi.

Antara individu paling terkenal yang pernah mengalami pembedahan pemotongan jantina adalah Laksamana Cheng Ho atau Laksamana Zheng He. Sejak kecil, Cheng Ho tidak mempunyai jantina sepertimana manusia normal. Ini menyebabkan Cheng Ho tidak berkahwin dan tidak mampu untuk mendapat zuriat. Miskipun batin Cheng Ho terseksa, namun ia mempunyai hikmah yang tersendiri. Disebabkan mengalami proses pembedahan pembuangan jantina sejak kecil, ketinggian Cheng Ho dikatakan tumbuh sehingga mencapai 7 kaki(lebih kurang 200cm tinggi). Cheng Ho juga terlindung daripada maksiat zina dan seumpama dengannya.

Oklah, di bawah merupakan beberapa gambar pembedahan jantina yang sangat menjerihkan:

Tags: , ,

About takusahrisau

Hakikatnya,manusia adalah sama namun yang membezakan adalah niat.. Apabila niat berbeza..maka berbezalah sifat manusia itu.. Rasulullah saw pernah bersabda yang membawa maksud; "Segala sesuatu amalan bermula dengan niat" Maka niat penulis di sini tidak lebih hanya untuk berkongsi ilmu.. Harapan penulis agar curahan ilmu penulis di sini akan mendapat manfaat untuk anda semua miskipun ia sekelumit sahaja.

10 responses to “(Gambar) Pembedahan Penukaran Jantina!”

  1. iena says :

    marahnye ngan org nak tukar jantina nie….!!!!!!!!!!!!!!!!!jijik!!!!!!!!!

  2. nurhani says :

    janganlah marah sabar jela

  3. hidayah says :

    ish xbetul ea orng cmnie..
    x bsyukur….

  4. hidayah says :

    jap2…
    cmne laki ble dh tukar gender, kuar ke maninya.??

    • takusahrisau says :

      melalui yang penulis tahu, air maninya takkn keluar lgi apabila dilakukan pembedahan pada jantinanya. Kilang spermanya sudah dibuang jadi maninya takkan keluar lagi..

  5. Lynn says :

    Ke neraka jhnam lh kaum2 yg dayus ini,,

  6. Riry says :

    daa elok2 pegi tukar wat ape , mnyusah kn org nk kbumi kn je..
    kite bako je org cmni..

  7. no name says :

    geli ..ngri..nape le ada yg sanggup bedah ishhhh

  8. tini says :

    elok2 batang comel dan besar dah jadi rupa gitu,tak bersyukur lalu dgn anugerah tuhan

Leave a comment