Whitney Houston Meninggal Dunia..dipercayai ada kaitan dengan dadah..


Oleh: takusahrisau

 

Diva pop Hollywood, Whitney Houston ditemui meninggal dunia pada petang sabtu, 11 Februari 2012 di Hotel Baverly Hilton. Beliau yang berumur 48 tahun telah cuba diselamatkan oleh pihak keselamatan dan  bomba dengan bantuan CPR selama 20 minit, namun tidak berjaya. Beliau diistiyharkan meninggal dunia pada jam 3.55 petang. Houston dikhabarkan berparti dengan sakan pada malam jumaat sebelum beliau ditemui meninggal dunia. Spekulasi kencang mengatakan beliau mengalami keracunan alkohol dan mengambil dadah secara berlebihan.

Whitney Houston memiliki karier yang cukup berliku. Beliau yang diibaratkan sebagai diva pop Hollywood telah menempuh pelbagai kemashyuran dan kegemilangan. Namun, ia terpaksa dibayar dengan harga yang cukup tinggi. Beliau terlibat dengan penyalahgunaan dadah dan kegagalan percintaan yang berpanjangan.

Kematian Whitney Houston mengingatkan dunia kepada kematian penyanyi berbakat besar, Amy Winehouse yang juga dikaitkan dengan dadah dan alkohol.

Tags:

About takusahrisau

Hakikatnya,manusia adalah sama namun yang membezakan adalah niat.. Apabila niat berbeza..maka berbezalah sifat manusia itu.. Rasulullah saw pernah bersabda yang membawa maksud; "Segala sesuatu amalan bermula dengan niat" Maka niat penulis di sini tidak lebih hanya untuk berkongsi ilmu.. Harapan penulis agar curahan ilmu penulis di sini akan mendapat manfaat untuk anda semua miskipun ia sekelumit sahaja.

3 responses to “Whitney Houston Meninggal Dunia..dipercayai ada kaitan dengan dadah..”

  1. ren says :

    cite pasal bunyi pelik kt samarahan baru2 ni xde ke syed

    • takusahrisau says :

      aku igt nak tulis pasal tu..sbb bukan kat sana je ada dgr bunyi..tp seluruh dunia mendengar bunyi pelik(walaupun paper kate bunyi kat samarahan disebabkan oleh mesin daripada kilang). Tapi tak sempat lah. Aku busy sgt kebelakangan ini.

      Tp aku ada komen bnda ni kat SINI

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: